Saturday, November 23, 2013

Flyerele si protectia mediului

In seara asta am publicat pe blogul meu oficial o intrebare adresata practicienilor din domeniul responsabilitatii sociale (corporative). E vorba de o problema care nu-mi da pace de ceva vreme, si anume daca flyerele si toate celelalte materiale promotionale distribuite in numele companiilor sunt luate in seama in rapoartele de CSR pe care acele organizatii le publica pe site-ul propriu. Sunt tare curios ce raspunsuri voi primi. Nu mi-am propus sa comentez pe seama unei companii sau alta, ci in legatura cu o practica despre care cred ca nu este suficient luata in seama. Scriind la o carte despre responsabilitate sociala, inevitabil ma gandesc la astfel de chestiuni. Sper doar sa reusesc sa atrag si pe altii in discutie.

No comments: