Thursday, November 14, 2013

Despre mantre si moralitate

Ma privesc in fiecare dimineata si imi spun ca trebuie sa fiu un om bun. Gandurile bune atrag si situatii bune. Daca incepi sa te gandesti de cum te-ai dat jos din pat ca lucrurile iti vor merge prost, inevitabil ele iti vor merge prost. Trebuie sa ma gandesc ca fiecare por al corpului meu trebuie sa radieze bunatate, lumina, deschidere, echilibru. Nu trebuie sa ma las tras in jos de nici un suflet trist, hain, pierdut in rautate. Daca vreau sa duc o viata fericita, trebuie sa-mi repet ca imi doresc o viata fericita, sa le transmit si celor din jurul meu aceleasi ganduri pozitive. Trebuie sa duc o viata frumoasa, inconjurat de fiinte dragi care ma iubesc la randul meu si care manifesta aceleasi ganduri pozitive. Fericirea se multiplica atunci cand este impartasita cu ceilalti. [Citeste intreg articolul pe blogul oficial al lui Cristian Ducu]

No comments: